ការិយាល័យកណ្តាល

អាសយដ្ឋាន៖ អាគារលេខ១ ជាន់ទី៧ ២០ ២១&២២ ផ្លូវលេខ៣៦០ ភូមិ៨ សង្កាត់បឹងកេងកងទី១ ខណ្ឌបឹងកេងកង រាជធានីភ្នំពេញ
+៨៥៥ ២៣ ៩៩១ ៥៥៥
អុីម៉ែល៖ info@kdsb.com.kh

Call Center

សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិត ឬ ចម្ងល់ទូទៅ យើងមានប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទសម្រាប់ទំនាក់ទំនងសហការីបំរើអតិថិជន ដែលលោកអ្នកអាចធ្វើការទាក់ទងបាន ចាប់ ពីម៉ោង 8ព្រឹក ដល់ 5ល្ងាច ពីថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃអាទិត្យ។
+៨៥៥ ១៧ ៩៩១ ៥៥៥
+៨៥៥ ៦៦ ៦១១ ៥៥៥
+៨៥៥ ៩៨ ៩៦១ ៩៦១
អុីម៉ែល៖ callcenter@kdsb.com.kh

សាខាសែនសុខ

អាសយដ្ឋាន៖ ផ្ទះលេខ៦៩ និង៧១ ផ្លូវលេខ១០០៣ ភូមិបាយ៉ាប សង្កាត់ភ្នំពេញថ្មី ខណ្ឌសែនសុខ រាជធានីភ្នំពេញ
+៨៥៥ ២៣ ៩៩២ ៥៥៥
អុីម៉ែល៖ info@kdsb.com.kh

សាខាច្បារអំពៅ

អាសយដ្ឋាន៖ ផ្ទះលេខ៣៥អា & ៣៥បេ អឺ០ អឺ១&អឺ២ ផ្លូវប៉ូឡារីស ភូមិបឹងឈូក សង្កាត់និរោធ ខណ្ឌច្បារអំពៅ រាជធានីភ្នំពេញ
+៨៥៥ ២៣ ៩៩៣ ៥៥៥
អុីម៉ែល៖ info@kdsb.com.kh

សាខាដង្កោ

អាសយដ្ឋាន៖ ផ្ទះលេខ១១៦អា អឺ០អឺ១អឺ២អឺ៣អឺ៤&អឺ៥ ផ្លូវលេខ២១៧ ភូមិម័ល សង្កាត់ដង្កោ ខណ្ឌដង្កោ រាជធានីភ្នំពេញ
+៨៥៥ ២៣ ៩៩៤ ៥៥៥
អុីម៉ែល៖ info@kdsb.com.kh

សាខាទឹកថ្លា

អាសយដ្ឋាន៖ ក្បាលដីលេខ១៧៤ & ១៧៥ ជាន់ទី៤ មហាវិថីសហព័ន្ធរុស្សី ភូមិសេប៉េសេ សង្កាត់ទឹកថ្លា ខណ្ឌសែនសុខ រាជធានីភ្នំពេញ
+៨៥៥ ២៣ ៩៩៦ ៥៥៥
អុីម៉ែល៖ info@kdsb.com.kh

សេចក្តីជូនដំណឹង

យោងតាមប្រកាសលេខ ធ៧-០១៧-២៩៩ ប្រ.ក របស់ ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ធនាគារឯកទេស ខេប៊ី ដេហាន ម.ក សូមជម្រាបជូនដំណឹងដល់អតិថិជនទាំងអស់របស់ធនាគារឲ្យបានជ្រាបថា៖ ប្រសិនបើអតិថិជនមានបំណងបញ្ចេញមតិយោបល់បង្ហាញពីការមិនពេញចិត្តលើផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់ធនាគារយើងខ្ញុំ អតិថិជនអាចជ្រើសរើសវិធីសាស្រ្តណាមួយដូចរៀបរាប់ខាងក្រោម៖

  • អតិថិជនអាចដាក់ពាក្យបណ្តឹងមកកាន់ធនាគារក្នុងរយៈពេល ៦០ថ្ងៃ បន្ទាប់ពីថ្ងៃដែលបានដឹងអំពីបញ្ហាបានកើតឡើង ដោយបណ្តឹងអាចធ្វើបានតាមរយៈ៖
    -
    បណ្តឹងផ្ទាល់មាត់៖ ធនាគារនឹងដោះស្រាយបណ្តឹងរបស់អតិថិជនក្នុងរយៈពេល ២ថ្ងៃធ្វើការ។ ប្រសិនបើមិនអាចដោះស្រាយបានទេ ធនាគារនឹងជូនដំណឹងដល់អតិថិជនឲ្យដាក់បណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរមកកាន់ធនាគារ។ ចំពោះបណ្តឹងផ្ទាល់មាត់ អតិថិជនអាចទាក់ទងមកកាន់លេខ ០១៥ ៩៩៩ ៧៤៨
    -
    បណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ៖ ធនាគារនឹងឆ្លើយតបបណ្តឹងរបស់អតិថិជនក្នុងរយៈពេល ៣០ថ្ងៃប្រតិទិន បន្ទាប់ពីបានទទួលពាក្យបណ្តឹង។ អតិថិជនអាចមកយកទម្រង់ពាក្យបណ្តឹងដោយផ្ទាល់នៅការិយាល័យកណ្តាលរបស់ធនាគារ ឬ ផ្ញើបណ្តឹងអតិថិជនមកកាន់អ៊ីម៉ែល ccmu@kdsb.com.kh ។
  • ក្នុងករណីអថិជនមិនយល់ស្របតាមសេចក្តីសម្រេចរបស់ធនាគារ អតិថិជនអាចធ្វើសំណើជាលាយលក្ខណ៍អក្សរដោយភ្ជាប់ជាមួយនូវច្បាប់ថតចម្លង និងសេចក្តីសម្រេចរបស់ធនាគារទៅកាន់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ក្នុងរយៈពេលយ៉ាងយូរ ៣០ថ្ងៃប្រតិទិន ចាប់កាលបរិច្ឆេទទទួលបានសេចក្តីសម្រេចរបស់ធនាគារ។

សម្រាប់ព័ត៌មានលំអិត សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកគ្រប់គ្រងបណ្តឹងអតិថិជនរបស់ធនាគារតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខៈ ០១៥ ៩៩៩ ៧៤៨ ។

ទម្រង់បណ្តឹងអតិថិជន

ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកប្តឹង/អ្នកតំណាង

កម្មត្ថុនៃបណ្តឹងទាក់ទងនឹងផលិតផល/សេវាកម្ម

ព័ត៌មានទាក់ទងនឹងបណ្តឹង

ការអះអាង និងការទទួលស្គាល់

ខ្ញុំបាទ/នាងខ្ញុំសូមអះអាងយ៉ាងច្បាស់ថារាល់ព័ត៌មានដែលបានផ្តល់ជូនដូចរៀបរាប់ខាងលើគឺ ត្រឹមត្រូវ និងពិតប្រាកដ។
ខ្ញុំបាទ/នាងខ្ញុំទទួលស្គាល់ និងយល់ព្រមអនុញ្ញាតឲ្យធនាគារប្រើប្រាស់ និងយកព័ត៌មានរបស់ខ្ញុំបាទ/នាងខ្ញុំ និង/ឬព័ត៌មានពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត ដើម្បីដោះស្រាយបណ្តឹងរបស់ខ្ញុំបាទ/នាងខ្ញុំ និង រាយការណ៍អំពីព័ត៌មានទាំងនេះទៅធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា និង/ឬទៅអាជ្ញាធរពាក់ព័ន្ធដែលតម្រូវដោយច្បាប់ និង បទញ្ញត្តិជាធរមាន។ ខ្ញុំបាទ/នាងខ្ញុំយល់ព្រមផ្តល់ឲ្យធនាគារនូវព័ត៌មាន/ឯកសារបន្ថែម ប្រសិនបើត្រូវការ។

កំណត់សម្គាល់

-
បណ្តឹងនេះត្រូវចាត់ទុកថាគ្មានសុពលភាព ប្រសិនបើអ្នកប្តឹងមិនផ្តល់ជូនព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនបានត្រឹមត្រូវ និងគ្រប់គ្រាន់។
-
ធនាគារនឹងឆ្លើយតបជាលាយលក្ខណ៍អក្សរទៅអ្នកប្តឹងវិញក្នុងរយៈពេល៣០ថ្ងៃប្រតិទិនអំពីលទ្ធផលដំណោះស្រាយបន្ទាប់ពីថ្ងៃទទួលបានទម្រង់បណ្តឹងនេះ។
-
ធនាគារនឹងរក្សាព័ត៌មានរបស់លោកអ្នកដោយសម្ងាត់បំផុត។